Gerek nüfus gerekse turizm sektöründe gözde olan bölgelerde insan sirkülasyonu ve yoğunluğu oldukça yüksek boyutlara ulaşabilmektedir. Bu kadar yoğunluğun içinde hizmet sektöründe, özellikle restoran, pastane, kafe, bar gibi hizmetlerde yer alan firmalar birbirleriyle kıyasıya bir rekabet içindedirler. İşletmelerin müşterilere tanıtımı ve yeni müşteri kazanımı böylesine büyük piyasalarda daha bir önemli hale gelmektedir.
Öncelik Müşteri Memnuniyeti
Böylesine kıyasıya rekabet içerisinde ilk önemli olan müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır. Öyle ki memnun müşteri daha fazla müşterinin çekilmesini sağlamaktadır. Tek kullanımlık malzemeler müşteriler tarafından memnunlukla karşılanmaktadır. İzmir baskılı ıslak mendil ve baskılı kolonyalı mendil tek kullanımlık hijyen malzemeleri içinde başı çekmekte, müşteri tarafından bir hediye gibi algılanarak memnuniyeti arttırmaktadır. Özellikle hoş kokusu ve kalitesi müşteriyi cezbetmekte, renkli, firmayı tanıtıcı dış baskısı ile de göze hitap etmektedir. Sadece işletme içi ikramlarda değil, eve paket servislerinde de kullanılarak firmanın kimliğinin arttırılmasında önemli bir paya sahip olmaktadır.
Memnun Müşteri Tanıtıcı Olur
İşletmenizden bu şekilde memnun olarak ayrılan müşteriniz açılmadığı takdirde bozulma özelliği olmayan ıslak mendiller sayesinde firmanızın tanıtımına yardımcı olmaktadır. Islak mendiller elden ele dolaşabilme özelliğine sahiptirler. RFT Paketleme ve Ambalaj firmasının yüksek kalite baskı teknikleri sayesinde her zaman canlılığını koruyabilmekte ve elden ele dolaşırken firmanızın bilgilerinin gözlere çarpmasını sağlamaktadır. Islak mendillerinizde firmanızın logosunun, iletişim bilgilerinin ve varsa mutlaka internet adresinin olması, yeni müşterilerin sizlerle iletişime geçmesini hızlandıracaktır. İşletmenizin ilk vereceği imaj, renkli baskılı, hoş kokulu ve hijyenik bir ıslak mendildir.